Overslaan naar content

Junior HR Business Partner

Op locatie
  • Randstad, Zuid-Holland, Nederland
€ 3.050 - € 3.749 per maandMasters in HR

Functieomschrijving

Is het tijd voor de tweede stap in je HR-carrière? Wil je afwisseling in je werk? Je talenten verder ontwikkelen en veel praktijkkennis opdoen? Wij zijn Masters in HR en samen met onze interim HR-professionals helpen wij interessante opdrachtgevers. Wij zoeken een Junior HR Business Partner met 3 tot 5 jaar werkervaring in het HR vakgebied. Je krijgt bij ons een vast contract, een salaris tussen €3.050-€3.749 en een leaseauto.


Masters in HR

Wij zijn Masters in HR en samen met onze interim HR-professionals helpen wij interessante opdrachtgevers. Je komt bij ons in dienst en wij zorgen voor uitdagende opdrachten bij interessante bedrijven. Je neemt dus steeds een kijkje in een andere keuken, met de zekerheid van een vaste baan! Op deze manier leer je waar je goed in bent, wat je het allerleukst vindt om te doen en op welk vlak je jouw vaardigheden nog kunt verbeteren.


Jouw werk

  • Het adviseren van managers wat betreft HR- vraagstukken;

  • Coördineren van HR Business gerelateerde projecten;

  • Ondersteunen van initiatieven voor organisatieontwikkeling;

  • Jij maakt vanuit de doelstellingen van het bedrijf een vertaalslag naar het HR vakgebied om dit vervolgens om te zetten in concrete taken en acties;

  • Je beantwoordt HR-vragen van medewerkers;

  • Je houdt je bezig met de operationele HR-werkzaamheden zoals het opstellen van contracten, brieven en het bijhouden van dossiers.


Wie ben jij?

Om te werken als interim Junior HR Business Partner heb je bepaalde eigenschappen nodig. Flexibiliteit, het kunnen omgaan met verschillende belangen en het vermogen je snel aan te kunnen passen zijn bijvoorbeeld erg belangrijk. Sterke communicatieve vaardigheden zijn een must in HR en je moet beschikken over een flinke portie doorzettingsvermogen. Verder werk je nauwkeurig en kun je zelfstandig en gestructureerd werken.

Vereisten


Functie-eisen

  • Je hebt 3 tot 5 jaar ervaring in HR;

  • Je hebt een wo of hbo-opleiding afgerond in Human Resources Management;

  • Je hebt een rijbewijs;

  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;

  • Je bent minimaal 32 uur beschikbaar.


Wat krijg je van ons?

Natuurlijk gaan we in deze vacature niet alleen maar eisen stellen. Jij weet als HR professional als geen ander dat je een kandidaat wat te bieden moet hebben.

Masters in HR is een transparant bedrijf. We denken mee met onze interim professionals en vinden jouw professionele én persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk. We investeren in onze Masters, op die manier kunnen we onze opdrachtgevers optimaal bedienen. Waar anders kun je dagelijks sparren met jouw persoonlijke Fieldmanager en heb je naast de eigen Masters Academy de mogelijkheid tot het volgen van een studie?


Ons aanbod

  • Arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;

  • Salaris tussen €3.050 en €3.749;

  • Een leaseauto;

  • 23 vakantiedagen met de mogelijkheid om er 27 van te maken;

  • Een aantrekkelijke pensioenregeling;

  • Jaarlijks een exceptionele salarisgroei tussen de 4-9%;

  • Loyaliteitsbonus: bij 1 jaar dienstverband mag je bijvoorbeeld een dames of heren maatpak uitzoeken bij Misura Sartoria;

  • Telefoonkostenvergoeding van €20 netto;

  • Opleidingsbudget en mogelijkheden tot het volgen van relevante trainingen, cursussen en opleidingen via onze Masters Academy;

  • Persoonlijke coaching van een Fieldmanager;

  • Eigen ontwikkelingsplan (POP);

  • Masters-bijeenkomsten, borrels en bedrijfsfeesten.

Een referentiecheck is een vast onderdeel van ons selectieproces. We zullen hiervoor om jouw toestemming vragen voordat we contact opnemen met jouw referenties.


Dit zeggen je toekomstige collega's over hun baan bij Masters in HR.

Evelien Meesters

'Ik heb voor interimwerk gekozen omdat projectmatig werken goed bij mij past. Zo kan ik in een korte periode mijn theoretische kennis combineren met mijn ervaring en dit afstemmen op verschillende situaties in organisaties. Interimmen via Masters in HR is aldus een hele logische stap voor mij geweest. Ook door de vele scholingsopties bij de Masters Academy. De organisatie waar ik nu voor werk, heeft nog geen HR-afdeling. Die ga ik opstarten en vormgeven door te kijken wat de juiste keuzes zijn voor dit bedrijf. Dat is eigenlijk een ietwat strategische rol zoals die van een HR business partner. Die opleiding mag ik hopelijk binnenkort ook volgen bij de Masters Academy!’


Dominique de Moor

'Ik zit helemaal op mijn plek in de interimwereld. Als ik ergens vast in dienst was geweest had ik waarschijnlijk minder afwijkende situaties en projecten meegemaakt waarmee ik mezelf kon ontwikkelen. Je komt elke keer in een nieuwe situatie terecht waar je hulp hard nodig is en je vaak een groot verschil kan maken voor de opdrachtgever. Tot nu toe word ik vaak ingezet voor diverse projecten waardoor geen dag hetzelfde is. Waar je bij de ene opdracht veel leert over salarisadministratie, leer je bij de andere weer veel over verzuimbegeleiding en preventie. Je kan je hierdoor goed onderzoeken waar je talent ligt. Daarnaast heb ik me komend jaar al voor twee trainingen ingeschreven bij de Master Academy!’


Jolene Ganga

'De Masters Group is een nuchter en ondernemend bedrijf. Wat ze zeggen, doen ze ook en maken ze waar. De medewerker én diens ontwikkeling staan centraal. Dat vind ik mooi om te ervaren, dat het ook in het interimwereldje kan. Ook wordt er echt gewerkt aan verbinding tussen de masters collega's, zo krijg je een hecht netwerk. Het is fijn te kunnen levelen met mensen die hetzelfde doen.’

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar

Het sollicitatieproces en meer..

In deze video leggen we kort uit wat je kan en mag verwachten nadat je solliciteert.

Vragen over de vacature?

Stel ze gerust aan onze Pleun.

Pleun Molenaar

Teamlead Recruitment

06 - 8101 4349

pmolenaar@mastersin-hr.nl

Dit mag je van ons verwachten

Telefonische kennismaking

Nadat wij je sollicitatie hebben ontvangen, nemen we contact met je op per telefoon. We bespreken dan al kort wat je motivatie is om voor Masters te werken. Na dit gesprek hoor je of jij uitgenodigd wordt voor een eerste kennismaking op het hoofdkantoor.

Gesprek op ons kantoor

Het eerste sollicitatiegesprek wordt verricht door twee van onze recruiters. In een kennismaking gaan we wat dieper in op jouw ervaring en motivatie en kun jij ontdekken of ons bedrijf bij jouw wensen past.

Tweede gesprek met HR Director

Wanneer beide partijen de kennismaking als positief hebben ervaren wordt er een 2e gesprek ingepland. Dit gesprek zal plaatsvinden met HR Director Floris. Hij weet als geen ander waar een opdrachtgever behoefte aan heeft.

Contract & Vertrouwen

Zijn wij enthousiast over jou? En jij over ons? Ben je door de screening gekomen? We doen je graag een aanbod met een passend salaris en goede arbeidsvoorwaarden. De weg naar een mooie carrière bij Masters ligt voor je open.