Overslaan naar content

Financieel administratief medewerker

Op locatie
  • Randstad, Zuid-Holland, Nederland
€ 2.500 - € 3.049 per maandMasters in Administration

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar afwisseling, zekerheid en groei? Zoek je geen baan maar een loopbaan én een werkgever die echt investeert in jouw ontwikkeling? Bij ons maak je snel stappen. We bieden je trainingen en opleidingen in ons eigen Masters Academy en zorgen dat je veel werkervaring opdoet bij onze opdrachtgevers. Heb je ambitie en wil je doorgroeien van financieel administratief medewerker naar de functie van Business of Financial controller? Wij ondersteunen je bij elke stap.


Wij zijn de Masters Group! Wij zoeken financieel administratief medewerkers die op interimbasis aan de slag gaan bij mooie opdrachtgevers. Bij ons krijg je een tijdelijk (jaar)contract met uitzicht op een vast contract. Je gaat aan de slag met gave opdrachten en je krijgt van ons verschillende trainingen, opleidingen en cursussen. Bij ons kan je verder rekenen op een exceptionele salarisgroei tussen de 5 en 10% (jaarlijks), een auto van de zaak en een salaris tussen €2.500,- en €3.049,-.

De Masters Group
Onze interim-professionals helpen onze opdrachtgevers met verschillende vraagstukken. Je komt bij ons in dienst en wordt dus 1 van onze Masters. Wij zorgen vervolgens voor het vinden van uitdagende opdrachten bij interessante bedrijven in de randstad. Je neemt dus steeds een kijkje in een andere keuken, mét de zekerheid van een vaste baan!

Jouw werk

Als financieel administratief medewerker voer jij een gestroomlijnde administratie en ben jij op die manier echt van toegevoegde waarde voor de organisatie waar jij op dat moment aan de slag bent. Je werkzaamheden kunnen uiteenlopen van algemene financiële administratie, crediteuren- / debiteurenbeheer, grootboek tot aan het opstellen van eventuele rapportages. Verder ondersteun je de financiële bedrijfsvoering en houd je de controle over de financiële administratie.
Je exacte taken zijn bij elke opdrachtgever natuurlijk weer net iets anders. Precies de diversiteit waar jij naar op zoek bent, toch?

Wie ben jij?

Voor de functie van financieel administratief medewerker zijn we op zoek naar nieuwe collega’s die beschikken over het Masters-DNA. Flexibiliteit, leergierigheid en het vermogen je snel aan te passen zijn bijvoorbeeld erg belangrijke eigenschappen. Sterke communicatieve vaardigheden zijn een must en je moet beschikken over een flinke portie doorzettingsvermogen. Verder werk je nauwkeurig; je bent accuraat en begrijpt waar je mee bezig bent en wat er van jou verwacht wordt als interimmer.
Kortom, wil jij leren, in jezelf investeren en hierdoor verder groeien in het Finance vak? Dan zouden we zomaar eens een goede match kunnen zijn.

Groei

Na 2 tot 3 opdrachten kan je al als assistent controller aan het werk. Veel sneller dan als je bij 1 bedrijf zou werken. Binnen ons eigen opleidingsinstituut Masters Academy bieden we verschillende trainingen om je kennis te verbreden en/of te verdiepen. Niet alleen de technische vaardigheden krijgen aandacht. De ontwikkeling van je soft skills vinden we minstens zo belangrijk. En is het je ultieme doel om business controller te worden? We bieden een post-hbo opleiding Business Controller aan.

Vereisten

Functie eisen

  • Je hebt een Mbo niveau 4 opleiding in de richting van Bedrijfsadministratie en/of Credit Control (of soortgelijk) succesvol afgerond;
  • Je hebt minimaal 1-3 jaar werkervaring binnen de financiële administratie;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Je bent bedreven in Excel en/of PowerBi;
  • Je hebt een rijbewijs

Wat krijg je van ons?
De Masters Group is een transparant bedrijf. We denken mee met onze interim professionals en vinden jouw professionele én persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk. Wil jij leren, ontwikkelen en groeien? Dan zit je bij ons helemaal goed. Je leert nieuwe vaardigheden bij elke opdracht, maar ook zeker binnen onze eigen Masters Academy (www.masters-academy.nl). Dat is ons eigen opleidingsinstituut waar jij een groot aanbod aan trainingen en opleidingen kunt volgen. Mis je bepaalde vaardigheden? Wil je je kennis verdiepen? Dat bespreek je met je persoonlijke fieldmanager. Deze loopbaancoach is er namelijk om het jou zo aangenaam mogelijk te maken en je te ondersteunen waar nodig.

Dit zeggen je toekomstige collega’s over hun baan als interim financial:

Tom: ‘Je leert op deze manier veel verschillende type mensen kennen en je leert hoe je daarmee om moet gaan. Dat helpt bij alle volgende opdrachten.’

Dominic: ‘Het mooie van werken als interimmer is dat je steeds korte opdrachten hebt bij verschillende bedrijven. Je doet elke keer wat ander werk bij weer een nieuw bedrijf. Zo leer je, maak je een groei door en kom je er vanzelf achter wat je ambities zijn.’

Ruben: ‘Ik wil steeds weer uitgedaagd worden. Als je vastzit in je baan en je kunt je niet verder ontwikkelen is interimwerk een mooie oplossing. Maar het is voor mij niet alleen de uitdaging. Het gaat ook om de vrijheid die het geeft. Als je eenmaal je draai hebt gevonden in een nieuw bedrijf, heb je de vrijheid om om met suggesties en ideeën te komen om van meerwaarde te zijn.


Ons aanbod

  • Meteen een vast contract

  • Salaris afhankelijk van je ervaring tussen €2.500-€3.049

  • Een eigen leaseauto

  • 23 vakantiedagen met de mogelijkheid om er 27 van te maken

  • Pensioenregeling via ASR

  • Jaarlijks een exceptionele salarisgroei tussen de 5-10%

  • Loyaliteitsbonus: bij 1 jaar dienstverband mag je bijvoorbeeld een dames of heren maatpak uitzoeken bij Misura Sartoria

  • Telefoonkostenvergoeding van €20,- netto

  • Opleidingsbudget en mogelijkheden tot het volgen van relevante trainingen, cursussen en opleidingen via onze Masters Academy

  • Persoonlijke coaching van een Field Manager

  • Eigen ontwikkelingsplan (POP)

  • Masters-bijeenkomsten, borrels en bedrijfsfeesten

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar

Het sollicitatieproces en meer..

In deze video leggen we kort uit wat je kan en mag verwachten nadat je solliciteert.

Vragen over de vacature?

Stel ze gerust aan onze Pleun.

Pleun Molenaar

Teamlead Recruitment

06 - 8101 4349

pmolenaar@mastersin-hr.nl

Dit mag je van ons verwachten

Telefonische kennismaking

Nadat wij je sollicitatie hebben ontvangen, nemen we contact met je op per telefoon. We bespreken dan al kort wat je motivatie is om voor Masters te werken. Na dit gesprek hoor je of jij uitgenodigd wordt voor een eerste kennismaking op het hoofdkantoor.

Gesprek op ons kantoor

Het eerste sollicitatiegesprek wordt verricht door twee van onze recruiters. In een kennismaking gaan we wat dieper in op jouw ervaring en motivatie en kun jij ontdekken of ons bedrijf bij jouw wensen past.

Tweede gesprek met HR Director

Wanneer beide partijen de kennismaking als positief hebben ervaren wordt er een 2e gesprek ingepland. Dit gesprek zal plaatsvinden met HR Director Floris. Hij weet als geen ander waar een opdrachtgever behoefte aan heeft.

Contract & Vertrouwen

Zijn wij enthousiast over jou? En jij over ons? Ben je door de screening gekomen? We doen je graag een aanbod met een passend salaris en goede arbeidsvoorwaarden. De weg naar een mooie carrière bij Masters ligt voor je open.